🎓✨ Emotiva graduació de l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Puig Castellar ✨🎓

per Institut Puig Castellar darrera modificació 2026-06-20T09:41:05+02:00

El passat 18 de juny vam celebrar l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Puig Castellar, una jornada molt especial carregada d’emocions, records i reconeixements.

L’acte, que es va retransmetre en directe a través de YouTube 📹, va reunir alumnat, professorat i famílies per acomiadar una etapa important en la trajectòria acadèmica dels nostres estudiants.

Durant la cerimònia es va fer un reconeixement a tots els grups de 4t d’ESO, i els seus tutors i tutores van dedicar unes paraules de felicitació i d’encoratjament per als nous reptes que els esperen. 👏

També es va voler posar en valor la tasca de tot el professorat que els ha acompanyat al llarg d’aquests anys. Com a mostra d’agraïment, l’alumnat va lliurar un detall als seus docents, en un dels moments més emotius de l’acte. 💙

A continuació, es va celebrar el tradicional reconeixement a l’esforç i la dedicació acadèmica, amb el lliurament d’un diploma i un petit obsequi a les 10 millors qualificacions de l’ESO. 🏅📜

La celebració va finalitzar amb un refrigeri al pati de l’institut 🍰🥤, un espai distès que va permetre compartir converses, fotografies 📸 i bons moments entre alumnes, famílies i professorat.

Des de l’Institut Puig Castellar volem felicitar tot l’alumnat graduat i desitjar-los molta sort en la nova etapa que ara comencen. Moltíssimes felicitats! 🎉🎓

VÍDEO DE L'ACTE DE GRADUACIÓ COMPLET RETRANSMÈS PER YOUTUBE

vídeo.PNG

FOTOGRAFIES DE L'ACTE

ENLLAÇ A LA CARPETA COMPLETA AMB LES FOTOGRAFIES

A1.PNG

A2.PNG

A3.PNG

A4.PNG

A5.PNG

A6.PNG

A7.PNG

A8.PNG

A9.PNG

A11.PNG

A12.PNG

A13.PNG

A14.PNG

A15.PNG